. be awesome today

16:34





. a few snapshots from my work space
. love black & white mix
. love love love

. kilka pstryków z okolic mojego biurka
. kocham połączenie bieli i czerni we wnętrzu
. kocham kocham kocham

You Might Also Like

8 lovely comments

  1. tez mi się podoba,choć to raczej niezgodne z moja naturą:P
    ale przyznaj-co to a fajny kwiatek?

    OdpowiedzUsuń
  2. rrrrany jak pięknie. jak z jakiegoś katalogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz gust i świetny styl..
    Nie tylko w pracach.
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardo miła przestrzeń..w otoczeniu takich ładnych rzeczy miło się scrapuje:) A pokarzesz kiedyś więcej swojej biurkowej przestrzeni??:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko nie mam pojęcia co to za kwiatek :)
    Lejdi, Toniu, Agi fenks :*
    Aga pokażę na bank!

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo i krzywulec konik znalazł swoje miejsce na ziemi :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba w Twoim nowym wnetrzu i tym domowym i tym blogowym, taki zen i uspokajajacy klimat...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■