. zaczynam odliczanie

12:13

. 3 tomy książki pochłonęłam w niecałe 3 tygodnie
. gdybym nie musiała pracować, żywić rodziny itp. pewnie pochłonęłabym je w tydzień
. kocham wersje szwedzką
. kocham Noomi Rapace jako Lisbeth
. i jestem szalenie ciekawa jak postaci ukształtowane już w mojej głowie zagrają Craig i Mara
. więc odliczam do 13.01

You Might Also Like

6 lovely comments

  1. Zapowiada się ciekawie:) zainteresowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka, że hej.
    Jadę do księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie pochlaniam drugi tom, na trzeci juz zerkam niecierpliwie :)) a na film, mam nadzieje, wybierzemy sie na pocz stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...aaaa, a ja też połknęłam w tydzień, a później jeszcze Marklund i Lackberg na deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja je szybko łyknęłam
    i na obejrzenie filmu też nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  6. tez chce film zobaczyc, a ksiazek niestety nie czytalam :) bo jakos to nie moj klimat ksiazkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■