. we ♥ sunday

09:40

. niedzielę zawsze celebrujemy 
. jest to jedyny całkowicie wolny od komputera, obowiązków, codziennej bieganiny dzień

▲ ▲ ▲
▲ ▲ ▲
 
. długa drzemka jest wręcz obowiązkowa


. a potem spacer
. bardzo aktywny spacer


▲ ▲ ▲
▲ ▲ ▲
. a wy jak spędzacie niedziele?
♥ Nulka

You Might Also Like

15 lovely comments

  1. piekne prace jak zwykle Nula:)
    moj weekend nie jest zbyt ciekawy.. tylko sie ucze (i udaje ze sie ucze..) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ ucz się, ucz bo nauka to potęgi klucz!

      Usuń
  2. Fajniasty weekend i fajniaste skrapiszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten drugi to zdecydowanie mój faworyt!! rewelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio weekendy i tygodnie pracująco... :(
    Ale tak ogólnie rowerek, kawa u rodzinki, tak, z rodzinką ! ;) Czasem z przyjaciółmi :) Czasem coś ciekawego się dzieje...
    Zdecydowanie bez komputera!
    Hmm... Hahah! Ten drugi scrap na pewno przypadnie do gustu mojemu Małemu ;)
    Nula, liczyłam, że Ty poprowadzisz w Wawie jakieś warsztaty!
    Na Twoje to i ja bym przyjechała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniuś ty to zawsze wiesz jak mi humor poprawić ♥
      Skarbie wpadaj koniecznie! Ja będę na dwóch stoiskach ILS i SODAlicious. A warsztaty prowadzi wiele zdolnych dziewczyn :)

      Buzioleee ♥

      Usuń
  5. genialne są te dwa scrapy;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne cudne scrapy! maluchy na pierwszym made my day, hahaha
    a co do moich weekendów, to w tej chwili pracuje nad blogami i innymi projektami internetowo-kreatywnymi. niestety tylko wtedy i po nocach mam czas, ale staram się w weekend pracować w przerwach kiedy małe śpią.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. ten drugi jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tim z Twoich ust to strasznie przyjemny komplement! ♥ you made my day!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■