. why I love Barceloneta

14:07

▲▲▲ 


. nie to, że kompletnie nic od dwóch miesięcy nie robiłam, bo i owszem - ale o tym narazie ciiicho muszę być
. tym niemniej rozruszać skostniałe paluchy nie było łatwo
. a ja od dawna wyznaje zasadę, że jeśli chcesz a jakoś nie możesz to po prostu zacznij
. no i jakoś poszło i nawet podoba mi się ten album, i lubię go i zadowolona jestem
. lubię go za kolory i za niedoskonałość
. a cały album zamyka w sobie mą miłość do Barcelonety << mojego faworka z caluśkiej BCN


. pracowałam z materiałami z kitu KDS >> o tego <<
. zielony alfabet przesprejowałam na czarno, dorzuciłam trochę chipboardów z SODAlicious, taśm z DT, przeszyłam, pociapałam farbą a na koniec porządnie pochlapałam tuszem
. i banan na gębie był, bo paluchiiii brudne i pierdolnik jak się patrzy >> na biurku, pod biurkiem, na podłodze

. today I have a mini album for you! all made with KDS
. I have so much fun to play with it!
. love the colours and embelishments >> love, love
. please, take a look on my reasons || why I love Barceloneta ||


. zapraszam - oto moje powody, dla których kocham Barcelonetę:

▲▲▲ 












. ściskam mocno, że aż gały wychodzą
. kisiole
▲▲▲ 

You Might Also Like

27 lovely comments

  1. Dużo emocji tam, super:) Mi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, aż mi się Barcelony zachciało!

    OdpowiedzUsuń
  3. jako że zobaczyłam juz to cudo na Flickr. mogę złożyć oficjalny komentarz.

    >> loVe << masaaaaaaaaażżżżż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolorowy! musiałam sprawdzić czy aby na pewno jestem u Ciebie. (:
    mmm... chętnie bym się teraz przeniosła do Barcelony.

    pozdrawiam! *:

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny album.. kocham te kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! I love Barselona too!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) gembucha mi siem śmieje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest doskonały :)))
    kocham koocham

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham swój album! Zdjęcia są piękne, a kolory, materiały i inne bardzo udane. Jak zawsze!
    Big kiss,
    Helena

    OdpowiedzUsuń
  10. What an amazing mini album !! I'm a big fan of your art and your talent !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest nieziemski! Chciałabym go zmacać kiedyś! Nula, wymiatasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za cieplutkie słowa! ♥
    thank you for your kind words! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. jezuuu, ten pierdolnik jest nieziemski, genialny, przecudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice fotos, nice album, nice girls!!
    do zobaczenia wkrótce!!!
    Fins aviat!!
    

    OdpowiedzUsuń
  15. Helloooooooo!!!!!
    The photos of Barceloneta are super beautiful and the album much more!!
    Petons ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezuuu chcę tam wrócić! Album zajebisty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały album! Energia z niego aż bije po oczach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■