. lucky me - lucky 13

12:43

. zdarzyło się i mnie zasilić szeregi 'szczęśliwej 13' na blogu Uli
. gorąco zachęcam do zerknięcia na blog, bo ekipa inspirująca i wszystkie projekty są świetne ♥

. uwielbiam papier, zapach farb ale najbardziej w scrapbookingu kocham kreatywność i dlatego właśnie na przekór temu, że na codzień tworzę papiery i pozostałe dodatki chciałabym zaprosić Was na krótką podróż do korzeni
. przygotowałam album, który powstał z niczego
. tak, zdecydowanie recykling w scrapbookingu to coś co LUBIĘ!

. to idealna technika dla zaczynających swą zabawę ze scrapbookingiem
. niewielkimi zasobami materiałów można stworzyć bardzo ciekawy album i co najważniejsze może go zrobić każdy. nie potrzeba wcale "profesjonalnych" papierów, dziurkaczy czy innych urządzeń.
. co będziemy potrzebować? wszystko to co znajdziemy w domu: gazetę/czasopismo, nitkę/kordonek, kilka guzików, koperty, taśmę malarską, okleinę, tusz, pisak




. koperty sklejamy ze sobą za pomocą taśmy malarskiej lub możemy je zszyć za pomocą kordonka.
. następnie poszczególne strony pokrywamy farbą (ja użyłam białej ale każdy inny kolor będzie równie doskonały) i oklejamy ciekawymi grafikami/rysunkami/tekstem z czasopism

. możemy sami zrobić tło. wystarczy do tego ołówek z gumką i farba!





. literki do tytułu albumu lub poszczególnych opisów możemy wydrukować lub wyciąć z czasopisma.
. używajmy wyobraźni! wystarczy linijka i pisak by powstały świetne geometryczne wzory. piszmy w fantazyjny sposób.
. igła i nitka w ręce i nasz album nabierze charakteru.
. znajdźmy element łączący poszczególne strony (u mnie wycięty z czarnego kartonu trójkąt)
. i album gotowy!






▲▲▲
xoxo
Nulka

You Might Also Like

15 lovely comments

  1. doskonałość. i to różowe szycie! czuję, że też mam ochotę wrócić do korzeni:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny album! uwielbiam za recyklingowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycałam się już u Uli, ale zachwycam się i tutaj. Boski album, uwielbiam go za to, że zrobiłaś go prawie z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. AMAZING!!!!Thank you for sharing it with us!!

    OdpowiedzUsuń
  5. boooski !!!! przy nabliższej okazji chce pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strona zrobiona gumką ołówka rozwaliła mnie całkowicie! wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh!!!!
    Me gusta mucho!!
    Sencillo, elegante y sucio a la vez... PERFECTO!!

    LOVE IT <3

    OdpowiedzUsuń
  8. great dose of inspiration, love recycling, sometimes we have no choice!

    una forta abraçada!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne COŚ z niczego, świetny album!

    OdpowiedzUsuń
  10. Recycling w twoim wydaniu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten plakat poka poka- szkoda, że go więcej nie podwiędziłam bo już go nie mam :( demyt ahahaha
    Wygląda super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję! bardzo mi miło czytać tyle ciepłych słów :)

    thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy tworzysz, a dodając do tego fajne, nastrojowe zdjęcia wychodzi naprawdę przyjemny całokształt.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■