. wreck this journal

21:44


. dawno mnie tu nie było...
. lato jednak zawsze wygania mnie na zewnątrz a już szczególnie w słoneczne dni jest tyle do robienia!
. rower, rolki, bieganie z psem po lesie albo grzanie dupska na plaży, pływanie a niekiedy leżenie w trawie i liczenie chmur
. wykorzystuje każdy moment kiedy to Kubiszon jeszcze chce spędzać czas z matką i nie jest to dla niego obciachem ;p

. it is been a long time since i posted something here
. but summer always throw me outside and there is a lots of things to do like cycling, swimming and lying in the grass and counting clouds ♥
. i love summer

|||||||||||||||||||||||||||||||




■ ■ ■ ■ ■



■ ■ ■ ■ ■



■ ■ ■ ■ ■






■ ■ ■ ■ ■



■ ■ ■ ■ ■


■ ■ ■ ■ ■




■ ■ ■ ■ ■

. wypełniłam zaledwie kilka stron a on już jest puchaty ♥

. i fill only a few pages and wtj is already fat ♥





. xoxo
. Nulka

You Might Also Like

16 lovely comments

  1. no kurde, wygląda zarąbiaszczo! też muszę sobie sprawić! ale Twoje pomysły, są, y, po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. It's really great! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa czuję się zainspirowana <3 i chociaz nie żurnaluję, tego typa se chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, a ja o swoim zapomniałam :( muszę go odkurzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. oh jeszcze nie widzialam wreck'a wypelnionego z takim stylem! wyglada swietnie! z checia bym go pomacala, az sie chce zakupic to cacko! :)
    chociaz po finish this book troche sie zrazilam do Keri Smith :P ale pokazuj wreck'a czesciej, daj sie ludziom ponatychać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no boski booooski! natychający bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mnie natchnęłaś, że kazałam mężu kupić na piątek na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is really great! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  9. a jednak żyjesz! okropnie podoba mi się ten styl wreck journala, taki luźny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajusiu! Nula to jest boskie! Widziałam różne wrecki ale Twój wymiata! Robisz mi straszny apetycior :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój leży zarzucony gdzieś i mnie woła.....

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooooooh!!! It's incredibly, you are an artist. I have also this book and now I want to begint it!!!!!!!!!!!!!!!
    muak!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■