. december inspiration >> x•mas cards

14:46


. czuskaaa
. wpadam dzisiaj z propozycją wykonania kartek światecznych
. na blogach roi się od ślicznych, misternie wykonanych kartek, do których ja z moimi umiejętnościami mogę tylko powzdychać
. dlatego też tym łatwiej było mi zwalić całą robotę na Kubiszona, bo on w przeciwieństwie do mnie przy 'produkcji' kartek bawi się przednio
. przygotowywałam ten cykl z myślą o kreatywnym spędzaniu czasu z Kubkiem [bo te kartki są banalnie proste do wykonania i poradzi sobie z nimi już nawet dwuletnie dziecko] ale do wspólnego kartkowania można zaprosić mamę/babcię/siostrę/brata/przyjaciółkę/sąsiadkę...

. hiiii
. today i have for you easy peasy to make x-mas cards
. this one which i show you was made by my 6 y.o. son
. enjoy!

★ ★

potrzebujemy // we need

• ziemniaka // potato
• farbę // paint
• tekturę lub papier // cardstock
• pisak // marker
•  sznurek // twine



krok po kroku // step by step

. wycinamy w ziemniaku trójkąt // we make a triangle with potato
. docinamy prostokąt wielkości kartki jaką chcemy mieć // we cut cardstock to the size we want
. możemy ale nie musimy zrobić białe tło // if you wish you can make white background
. nakładamy farbę na ziemniaka i stemplujemy // we put green paint on potato and stamp
. dorysowujemy gałązki pisakiem // we draw tree with marker
. piszemy życzenia // we write wishes
. i gotowe! // that`s all!



★ ★


. Kubiszon użył jeszcze stempla sówki z SODAlicious i swoje życzenia wydrukował po angielsku, bo kartka wędruje do Pani od angielskiego właśnie :)


. xoxo
. pozdrawiam mocniutko moje sierpnióweczki ♥
. Nula

You Might Also Like

10 lovely comments

  1. W życiu nie wpadła bym na pomysł z ziemniakiem :-o ja swoje kartki wysłałam już w zeszłym tygodniu. Dziś zaś wzięłam się za wianek świąteczny, krótki tutorial u mnie na blogu jeśli też masz ochotę! Mój synek jest chyba za mały abym mu mogła pozwolić pobawić się farba bo pewnie by ją zjadł :-D pozdrawiamy cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ma w nawyku zjadać wszystko to rzeczywiście, choć może gdyby mial ubaw ze stemplowania to zapomniałby o jedzeniu ;p

      Usuń
  2. Fajne te karteczki, efektowne a można ich szybko i dużo natrzaskać, coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można natrzaskać! jak się rozpędzisz to nie wiadomo kiedy przestać ;p

      Usuń
  3. Nulka, zajebiście ładna jest!
    Dzizas, najładniejsza chyba ze wszystkich 2013, które do tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo ekstraśny, superaśny pomysł na masówkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu!! znalazłam Twój blog, znalazłam tę boską kartkę i jest kurs, a to oznacza, zże też mogę sobie taką zrobić? <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

■ ■ ■ ■ ■